?

Log in

Previous Entry | Next Entry

Takie tam, blahubah :D

Ech... Mam jutro zgoła kobylasty egzamin z literatury angielskiej, więc co robię? Szukam zadań zastępczych :D Dlatego też stwierdziłam, że czemu nie, napiszę coś na blogasku, a co!
Problem nie tkwi nawet w tym, że nie lubię poezji angielskiej, bo lubię ją, do pewnego stopnia, a wybór utworów, z którego mam się przygotować jest znacznie ciekawszy, niż poezja, którą byłam katowana w LO i gimie. Że o podstawówce nie wspomnę. Ok, nadal wolę Mandelsztama i Brodskiego, ale "Wanderer" czy metafizycy też nie są tacy najgorsi. Nie, problem tkwi w czymś innym. Obawiam się, że nie potrafię się uczyć tego, czego się ode mnie wymaga. Mogę siedzieć i wyszukiwać stuff, gdy sama się nim interesuję, i nie jest mi on do niczego potrzebny, ale jeśli mam nauczyć się czegoś nawet ciekawego na egzamin? Moje komórki mózgowe umierają, jedna po drugiej. Ech...
I nawet nie mogę się zasłaniać, że nie chcę się uczyć bo mam doła, albo złamany organ przepompowujący, albo nie wiem co... Bo nie mam. Blah blah blah. Po prostu mi się nie chce. Szczerze mówiąc, nie chce mi się nawet pisać tejż notki, i nie wiem, czy wciśnięcie przycisku "post it" będzie dobrym pomysłem. Ale pomińmy.

Muzycznie.
Ayreon. W 90%. Nie kumam, co jest w tej muzie takiego, że obecnie rywalizuje o moje względy li i jedynie z Rammsteinem. I ma przewagę w postaci zarąbistych tekstów w znośnym języku.
Океан Ельзи, bo jak się przyzwyczaję, to nawet kumam o co im chodzi, i nawet mi się podoba. Ogólnie, ostatnio dojrzałam do zwracania uwagi na teksty.
No i 鷺巣 詩郎, czyli Shirō Sagisu, bo i ile cyrylicę część z was przeżyje, o tyle japońskich krzaczków już raczej nie. Gościu napisał soundtrack do Bleacha, i jedna zeń piosenka utkwiła w moim umyśle. Treachery. Boooski utwór, bardzo Zimmerowski w stylu :)
A jak tylko będę miała trochę czasu to zgłębię twórczość  הדג נחש, czyli HaDag Nahash, bo Izraelskiego hip hopo funku jeszcze nie słuchałam :)
O, posłuchajcie sobie:



A nuż się spodoba?
Do zo po sesji :)

Comments

faleczka
Mar. 20th, 2011 11:21 pm (UTC)
Re: kamum
Heh, dzięki, kimkolwiek jesteś :)

Profile

falka
faleczka
Katarzyna

Latest Month

October 2012
S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031